Traveling Southeast Asia - Reisverslagen van Nancy en Leo - WaarBenJij.nu Traveling Southeast Asia - Reisverslagen van Nancy en Leo - WaarBenJij.nu

Traveling Southeast Asia

Samen, 4 maanden lang opzoek naar avontuur door Zuidoost-Azië. Alleen onze heen en terugvlucht staat vast, de rest van onze reis plannen we ter plekken! In grote lijnen hebben we het volgende in gedachten: we vliegen op Bangkok en vanaf daar trekken we door naar het Noorden van Thailand, daar aangekomen maken we de oversteek naar Laos waar we een kleine 2 weken willen vertoeven. Daarna weer de grens over richting Cambodja,Siem Reap. Als we daar uitgekeken zijn willen we weer terug richting Thailand om onze reis te vervolgen naar het zuiden, de beroemden eilanden. We verwachten ergens begin februari de grens weer over te gaan naar Maleisië om daar een maand te verblijven, vanuit Maleisië/Singapore vliegen we naar Bali/ Denpasar. Hier gaan onze laatste 2-3 weken in, om vervolgens ontspannen terug te vliegen naar Amsterdam!! Wij hebben er zin in, onze reisverslagen en foto's volgen!!