Reisborrel / laatste weekje voor vertrek - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nancy en Leo - WaarBenJij.nu Reisborrel / laatste weekje voor vertrek - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nancy en Leo - WaarBenJij.nu

Reisborrel / laatste weekje voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Nancy en Leo

01 December 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Ons eerste verslag is alweer een tijd geleden en even knipperen met je ogen en we zitten alweer in onze laatste week voor vertrek. Wat vliegen de dagen voorbij en wat hebben wij er zin in! Als het aan ons ligt vertrekken we NU al, op een gegeven moment zit je hoofd vol met voorbereidingen, afsluitingen en vragen als "waar moeten we nog meer aan denken?" . Hoogste tijd om te gaan en al dit lekker achter ons te laten! Afgelopen week zijn onze laatste werkdagen in gegaan, met een hoop lieve berichtjes, cadeautjes en "veel plezier, maar doe voorzichtig wensen" van patiënten en collega's. Leo heeft aan boord zijn kamer leeg getrokken en ik mijn overdracht zo goed mogelijk bijgewerkt voor de waarnemers, ik stond voor me gevoel echt te stuiteren de laatste dag! Nu proberen het werk los te Laten en stil staan bij het feit dat we in april pas weer gaan beginnen! (Lang hè, zo heerlijk!!) Laten we ons nu maar focussen op de reis en alle voorbereidingen, leuke etentjes en feestjes!!

Zo organiseerde wij vrijdag 28 nov nog een borrel om iedereen nog eens te zien voor onze lange trip naar de andere kant van de wereld. Een huis vol met lieve mensen, drankjes, dansjes en hapjes, wat was het gezellig en wat hebben we gelachen! Alcohol/ fris en eten was flink ingeslagen, ik dacht dat komt nooit op en jawel ALLES is op gegaan! Het was dus een geslaagd feestje (foto's volgen). Het mooie van de avond was het optreden van de familie Godde, hun zorgden ervoor dat wij nog even Sint- kerst en oud en nieuw in 1 avond konden vieren.

Sint en piet kwamen die avond speciaal langs, aangezien wij 5 dec in Bangkok zitten. Dat zorgde voor een hoop hilariteit en een huis vol met pepernoten (er liggen Volgens mij nog een paar onder de bank en kast). Daarna mochten we een kerstboom versieren en ragout eten en om 12 uur werd er uiteraard vuurwerk afgestoken en kregen we een oliebol en een glas Martine prosecco. :-) uiteindelijk lagen we om 4:30 in bed en de volgende ochtend waren de restanten nog goed zichtbaar van een geslaagd feestje, het duurden even voordat alles was opgeruimd :-p

Nog 3 dagen voor vertrek, To do lijstje is al aardig afgevinkt, nu het huis netjes achter Laten en morgen starten met het inpakken van onze backpacktas! (Dat word nog een grote klus)!
Donderdag vliegen we met KLM om 17:30 vanuit Amsterdam naar Bangkok, here we go!!

Liefs Nancy en Leo

• 01 December 2014 - 18:38

Malu:

Heel veel plezier liefjes en succes met de backpack inpakken morgen.. Gewoon onthouden qua kleding etc. verkopen ze daar alles en je mag best een week dezelfde broek aan hoor, jullie hebben vakantie ;-) xxx

• 01 December 2014 - 21:37

Ger & Croes:

Lieve dropjes,

Wat leuk om te zien dat jullie zo'n prachtfeestje hebben gehad!
    Nu de nodige diners en dan hophop het vliegtuig in...............

Jullie hebben deze uberlange vakantie dik verdiend!

Een dikke kus

• 03 December 2014 - 10:45

Eugenie:

lieve Nancy en Leo
    Ga van deze mooie reis genieten van elke dag die komen gaat.
    Ik ga je volgen en kijk uit naar een mooi reisverslag.
    Dikke kus

• 03 December 2014 - 16:25

Joyce En Jan Siemons:

Hoi Nancy en Leo
    Nog even een lieve groet en een dikke kus van ons. Morgen is het dan zover, dan gaan jullie genieten van een mooie reis. Wij kijken uit naar jullie mooie foto's en jullie reisverslag.